Mit unserem Werum PAS-X MES – vor Ort oder in der Cloud installiert – und unseren Softwarelösungen für Datenanalyse, Track & Trace, vernetzte Fabriken und intelligente Verpackungen sind wir der weltweit führende Anbieter und Partner der Pharma- und Biotechindustrie.

Digital

Als Technologieführer unterstützen wir Sie mit innovativen digitalen Lösungen entlang der gesamten Wertschöpfungskette auf dem Weg zu Pharma 4.0. Gemeinsam optimieren wir Ihre OEE, schaffen Transparenz und machen Sie stark für die Zukunft.

Übersicht Digital

Wir bieten unseren Kunden vielfältige Inspektionslösungen und Qualitätskontrollen auf höchstem Niveau. Erfahren Sie mehr über die passende Technologie für Ihre Anforderungen.

Übersicht Inspektion Services

Unsere Verpackungsmaschinen sichern Ihnen maximale Flexibilität und Produktivität für Ihre Verpackungsprozesse. Erfahren Sie mehr über unsere modularen, kundenspezifischen Verpackungslösungen.

Übersicht Verpackungsmaschinen Services

Mediacenter

In unserem Mediacenter finden Sie alle Inhalte rund um unsere Webinare, Produkt- und Markeninformationen wie Downloads, Videos und dem Virtuelen Showroom gesammelt an einem Ort.

Alle Medienangebote

Körber Pharma dedicates October & November to cell and gene therapy

Cutting-edge therapies have proven to be the new frontier of modern medicine and we are honored to support bringing lifesaving medicines to the market with our Werum PAS-X MES solution. Körber Pharma’s software experts support 100% of FDA-approved CAR-T products as well as many companies in earlier phase clinical manufacturing.

In the coming weeks we will be sharing many resources around manufacturing personalized medicines including e-books, web seminars, white papers and presentations to educate the cell and gene community.

Our experts will also be presenting at several key industry events:

• Cell and Gene Meeting on the Mesa, 12-16 Oct 2020
    At this renowned event, over 115 cell and gene companies will arrive together virtually to explore a wide range of topics from clinical trial design to scale-up and supply chain platforms for advanced cell therapies.
  • Allogenic Cell Therapy Summit 26-28 Oct 2020
    Rachit Jain, Head of Cell and Gene Therapy, will be presenting on “Roadmap to Digitization in Allogeneic Cell Therapy Process Development and Manufacturing“.
  • Biomanufacturing World Summit, 16-17 Nov 2020
    Körber Pharma will chair the cell and gene manufacturing stream to lead discussions on important topics such as manufacturing, supply chain and operational challenges in developing novel therapies. We are eager to bring our digital manufacturing knowledge to the table and gain pivotal insight from our partners in the industry.
  • Alliance for Regenerative Medicine (ARM)
    The Alliance for Regenerative Medicine is the leading international advocacy organization committed to realizing the promise of regenerative medicines and advanced therapies. We are actively contributing on several ARM committees.

We are honored to support the manufacturing of these modern medicines and share our experiences in support of this noble cause.

Feel free to connect with us on LinkedIn, via email or our website.