Mit unserem Werum PAS-X MES – vor Ort oder in der Cloud installiert – und unseren Softwarelösungen für Datenanalyse, Track & Trace, vernetzte Fabriken und intelligente Verpackungen sind wir der weltweit führende Anbieter und Partner der Pharma- und Biotechindustrie.

Digital

Als Technologieführer unterstützen wir Sie mit innovativen digitalen Lösungen entlang der gesamten Wertschöpfungskette auf dem Weg zu Pharma 4.0. Gemeinsam optimieren wir Ihre OEE, schaffen Transparenz und machen Sie stark für die Zukunft.

Übersicht Digital

Wir bieten unseren Kunden vielfältige Inspektionslösungen und Qualitätskontrollen auf höchstem Niveau. Erfahren Sie mehr über die passende Technologie für Ihre Anforderungen.

Übersicht Inspektion Services

Unsere Verpackungsmaschinen sichern Ihnen maximale Flexibilität und Produktivität für Ihre Verpackungsprozesse. Erfahren Sie mehr über unsere modularen, kundenspezifischen Verpackungslösungen.

Übersicht Verpackungsmaschinen Services

Mediacenter

In unserem Mediacenter finden Sie alle Inhalte rund um unsere Webinare, Produkt- und Markeninformationen wie Downloads, Videos und dem Virtuelen Showroom gesammelt an einem Ort.

Alle Medienangebote

Traxeed explains: How to handle Multi-Market Pack Data

While working with so many clients on different projects on a daily basis, we are confronted with a multitude of hands-on questions. Some of them are redundant, so we would like to share our knowledge with you.

Recently, the handling of Multi-Market Pack data was discussed in a couple of projects. The question is: if you have a multi-market pack which you only deliver to a single country, where do you need to submit the data to? The master data, the batch data, and the pack data must be loaded to all markets where the Multi-Market Pack can be distributed.

For example, if you have a Multi-Market Pack for Belgium and the Netherlands, the data must be uploaded to both systems, regardless of whether you physically deliver to only one of the countries.

If you have a Multi-Market Pack for the Czech Republic, Slovakia, and Poland, and you only physically ship to the Czech Republic and Slovakia, you must still upload to Poland along with the other 2 countries.

The emvo has released an announcement in this regard recently, which is available here. Do you face similar issues? Or would you like to discuss something different?

Contact us!