Mit unserem Werum PAS-X MES – vor Ort oder in der Cloud installiert – und unseren Softwarelösungen für Datenanalyse, Track & Trace, vernetzte Fabriken und intelligente Verpackungen sind wir der weltweit führende Anbieter und Partner der Pharma- und Biotechindustrie.

Digital

Als Technologieführer unterstützen wir Sie mit innovativen digitalen Lösungen entlang der gesamten Wertschöpfungskette auf dem Weg zu Pharma 4.0. Gemeinsam optimieren wir Ihre OEE, schaffen Transparenz und machen Sie stark für die Zukunft.

Übersicht Digital

Wir bieten unseren Kunden vielfältige Inspektionslösungen und Qualitätskontrollen auf höchstem Niveau. Erfahren Sie mehr über die passende Technologie für Ihre Anforderungen.

Übersicht Inspektion Services

Unsere Verpackungsmaschinen sichern Ihnen maximale Flexibilität und Produktivität für Ihre Verpackungsprozesse. Erfahren Sie mehr über unsere modularen, kundenspezifischen Verpackungslösungen.

Übersicht Verpackungsmaschinen Services

Mediacenter

In unserem Mediacenter finden Sie alle Inhalte rund um unsere Webinare, Produkt- und Markeninformationen wie Downloads, Videos und dem Virtuelen Showroom gesammelt an einem Ort.

Alle Medienangebote

Connecting pharma MES users: Be invited to Connext North America

Lüneburg, Germany / Apex, North Carolina, USA, 30 August 2022. Körber brings pharma MES users in the US together for Connext North America, the Pharma Software Summit on October 3-5, 2022, in Raleigh, North Carolina, USA. The event will be held live and in person at The StateView Hotel in Raleigh, NC.

Connext brings together pharma, biotech and cell & gene companies who use Werum PAS-X MES as well as those who are interested in the use of manufacturing IT and manufacturing intelligence to digitize their production. Several region-specific Connext events are held throughout the year in different parts of the world, including Europe, South Korea, India and Japan partly in the respective national languages.

Under the theme "Werum PAS-X extended. A new dimension.", Connext North America 2022 offers a comprehensive program of best-practice user presentations, regulatory updates, product demonstrations, lively panel discussions and networking opportunities. The North American Pharma Software Summit also includes a meeting of the PAS-X For Us (PFU) user forum, social networking and social events.

There are a limited number of tickets available for Connext North America 2022 – early registration is recommended as places will be allocated on a first-come, first-served basis and are subject to approval. Further information including a list of speakers and the agenda can be found at the event website: https://connext.koerber-pharma.com/connext-north-america

Free registration at: https://event.koerber-pharma.com/en/connext-na-2022_registration

About Körber

Körber is an international technology group with about 12,000 employees, more than 100 locations worldwide and a common goal: We turn entrepreneurial thinking into customer success and shape the technological change. In the Business Areas Digital, Pharma, Supply Chain, Tissue and Tobacco, we offer products, solutions and services that inspire.

At the Körber Business Area Pharma we are delivering the difference along the pharma value chain with our unique portfolio of integrated solutions. With our software solutions we help drug manufacturers to digitize their pharmaceutical, biotech and cell & gene factories. The Werum PAS-X MES Suite is recognized as the world’s leading Manufacturing Execution System for pharma, biotech and cell & gene. Our Werum PAS-X Intelligence Suite accelerates product commercialization with data analytics and AI solutions and uncovers hidden business value.

Dirk Ebbecke
Körber Business Area Pharma